Vad som döljer sig bakom orden

Jag kan störa mig på folk som tycker dom är såå vackra men som ändå klagar på sig själva endast för att höra "nej du är ju JÄTTEsöt".
Har en kompis som är precis så, hon vet hur vacker hon är, vad hon än klär sig i så är hon söt. Men när man möter henne när man ska träffas säger hon:
Tror du inte jag försov mig? Jo exakt, hann inte sminka mig knappast, åh mina jättekorta ögonfransar jag skulle dööö för att få dina. Kolla mina gamla skor då måste "bah" ha något nytt och kolla naglarna, hon som satt i manikyr stolen tror du inte hon satte pärlan på pekfingret istället för tummen, såååå fult!

Sanningen: Jag har inte sovit alls i natt, exakt, har varit uppe och sminkat mig hela natten och tittat på mina superlånga ögonfransar jag skulle dö för att inte få dina. Kolla mina splitternya skor då, och kolla mina naglar hon som satt och gjorde min manikyr hon gjorde precis som ja sa åt henne, så snyggt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack ska du ha! have a nice evening

2009-07-29 @ 22:24:56
Postat av: Anonym

Hahahh lol. Så sant

2009-08-01 @ 21:59:33
Postat av: Petra

Jag gillar din blogg. Så nu prenumerar jag på den. Bara sådär. :D

2009-08-02 @ 17:11:40
URL: http://www.metrobloggen.se/petra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0