Snörvel och snyft

Nu kära vänner, åker jag! (lögn lögn lögn, jag måste bara logga ut just nu men jag åker om 1&½h)
Jag kanske uppdaterar - kanske inte! Det får ödet bestämma (låter som om något allvarligt kommer ske).
Om det står om mej i tidningen i veckan så är det för att jag säkert har fått svininfulensan. Så kan det va, smällar man får ta (det rimmar ju). Eller jag kanske dör i en bussolycka. Så förvänta er inte att jag kommer tillbaka! Vi får helt enkelt se (det låter ju förhelvete hemskt!).
Jag ska försöka komma tillbaka, om busschauffören verkar lite off så kan jag ta över, då går det fritt fram igenom skogar och vatten (ungefär sådär ja).

Ni får ha det så bra hemma i kalla sverige (älskar att säga så).

Nu får Kroatien ett par underbara 10 dagar med en galant klant som besökare, kan Kroatien egentligen ha det bättre?

Mina pittögda ögon ville säga hejdå. (jag är inte pittögd egentligen och jag kan inte verka pittögd heller, men dessa bilderna blev speciella. Lite pittögd ser jag allt ut va?)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0