Sista nu, lovar!

Jag vet inte varför men när telefonen ringer och mamma sitter på toa så är jag ju snäll och svarar.
Om då personen ber att få prata med mamma så säger jag sanningen.
Jag menar, en annan person hade ju t.e.x sagt bara "Ja, ett ögonblick" eller "Ja, vänta lite".
Men jag säger "Ja, du får nog vänta ett tag hon sitter på toa".
Det är det naturligaste som finns och ändå vågar ingen berätta att dom sitter på toa. Förvisso är det nog inte så många som bryr sig, men det finns så mycket folk som undviker ämnet.
Ibland när telefonen ringer och man sover, så svarar man såklart nyvaket och då säger personen i andra änden "Sov du?" och då svarar man (jag): "Nej (ja det gjorde jag!) vad får dig att tro det? (klockan är ju bara åtta på morgonen så alla sitter säkert uppe nu).

Femtiotolfte gången jag skriver detta nu då, men jag menar verkligen det denna gången.
Hajdoe!

Kommentarer
Postat av: cassie

hej hej,

du kommentarade att jag behöver blogger hjälp, och att du kanske kunde hjälpa till...

Det jag behöver är egentligen någon cool blogg design. någon snygg header. Jag skulle vilja ha en default signatur som dyker upp under varje inlägg.

Jag skulle helst vilja att de bilder jag lägger in får typ "polaoridfoto-look" dvs med ramen, gärna lite på sniskan osv. och gärna allmänt ngn cool lite gothic design.

Vad tror du ?

några tips och trix?

trist att du lämnat ifokus... :(

kram

//cassie

2009-07-17 @ 08:23:19
URL: http://www.cassie-nova.com
Postat av: fröken jonasson

Sv: Tack! :)



hahaha! så jävla rätt. jag har nog aldrig svarat ja när någon frågade om jag sov :p gillar verkligen din design på bloggen btw! den var mysig!

2009-07-17 @ 13:08:02
URL: http://linnjonasson.blogg.se/
Postat av: Kristin

Jag ÄLSKAR din header! =)

2009-07-17 @ 13:53:09
URL: http://liddie.blogg.se/
Postat av: maja

Håller med dig.

Varför intekunna säga som det är?

Det gör jag också alltid.

Fast jag är i och för sig väldigt öppen medsåna saker.! haha!

2009-07-19 @ 17:05:20
URL: http://majaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0