Jag genomskådar dej SÅ lätt

Läste precis en blogg där tjejen som skrev bloggen skrivit en låttext.
"Tänker på dej hela tiden" stod det i texten och vem tar åt sig om inte Linda herself.
Jag visste det! Denna helt total random människan tänker på mig hela tiden.
Är det kanske för min otroligt superbraiga blogg, eller, eller, eller?

Jag menar väl det, jag genomskådar dig sålätt, där trodde denna helt total random tjejen att hon var lite hemlig men nix! När Linda är i farten så är inget hemligt längre.
Och om ni åker till Kroatien så kanske ni också har lyckan att få ha denna synen om man bara tittar ner lite. Vet inte hur länge ungen låg där men det kanske är mysigt att ligga så i Kroatien, vet inte riktigt har inte provat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0