Hejdå Sverige

Jag förstår inte: alla föds med någonting dom är bra på, någonting! Allt från att knäcka fingrarna till att stoppa upp glas i röven tills det spricker och blodet sprutar. Men inte jag. Jag kan inte knäcka fingrarna för jag är rädd att ena sekunden så trycker jag och andra sekunden har mina fingrar ramlat av. Och att stoppa upp glas i röven är inte det jag vill vara bra på heller. Men ingenting annat? Nothing else (hör ni mitt desperata rop?).
Jag får tänka ut någonting helt enkelt.

Men medans jag är i en tankeställare kan jag passa på att säga hejdå Sverige och Hello Croatia!
Idag, den 17/7 bär det av till Kroatien. Om 7h (lite mer) ser ni mig på en buss susa förbi, påväg mot medelhavet!
Det kommer vara dåligt med uppdatering om inte jag (nörden som jag är) letar upp ett internetcafé direkt när jag kommer dit, skulle inte alls förvåna mig. Men annars så får ni vänta på mig för om 10 dagar är jag tillbaka.

Nu måste jag sova, hinner iallafall sova en timme och det är ju alltid något.

Kommentarer
Postat av: Linda herself

Du får ha det så bra, du har en bra blogg

2009-07-17 @ 01:47:14
URL: http://galantklant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0