Glömde presentationen

Kom på att i mitt förra inlägg virrade jag bort presentationen om mig själv.
Det är lite svårt att veta hur en bra presentation om sig själv ska se ut, här ser ni liksom mig i ett par ord och där känner ni mig en aning. Ska jag skriva hur jag verkligen är så att alla tänker "wow vilken supercool tjej, om jag bara vore som henne". Eller ska jag skriva en mindre intressant som speglar mig ibland när jag har varit i skolan och jag skriver om det. Ska jag presentera mig med ett "hej" eller ska jag bara börja rätt på. Är jag en minikvinna eller fortfarande en tjej?
Aja, vi får försöka iallafall.

Hejsantjena (inget hej iallafall).
Jag är en minikvinna i mina sämsta år (läs 14!), jag är en brunhårig brunett med blåa ögon.
Mesta dels av min dag går ut på att sova (fortfarande 14) och att sitta vid datorn.
Hur kommer detta bli en intressant blogg? Jo - jag kan knepet, man måste helt enkelt vara bäst allra längst inne i hjärtat. Då blir man en intressant person.

Jag vill ha en katt som värmer mina fötter på natten eftersom jag har råkat bränna sönder våran vetepuff. Jag har RLS, en sjukdom som gör att man måste röra benen hela tiden.


MEN: jag brev-växlar inte med seriemördare som Ladydahmer, jag är inte gravid som spiderchick, jag använder inte BHar som mössor på bilder som Egoina och jag kallas inte Linda med kniven så jag är inte speciellt lik knivlisa heller. Jag bloggar inte om mode som blondinbella heller, jag är ingen blond 18årig "fjortis" som kissie och jag är tyvärr inte bög och bloggar i en gayblogg som Amir.
..Hur kommer detta gå?


Kommentarer
Postat av: Moa

Haha. Det där var roligt skrivet XD.

2009-07-27 @ 22:39:46
URL: http://Moa-G.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0