Ett litet tips

Nu ska även den galanta klanten ge ett litet tips till er som har svårt för att vakna (känner igen det problemet).

1) Ha väckarklockan på en låt som går igång direkt! Rock on liksom! Ingen liten mesfjärt som bara plingar lite sådär fint som man blir ännu tröttare av, nej - ta en som riktigt väser ut!

2) Ha ingen låt som du tycker om och/eller med en artist du tycker om (på väckarklock-signalen alltså), för det blir så lätt att du tröttnar på låten och särskilt den jävlen som sjunger också för det är den personen som väcker dig varje morgon.

3) Ha ingen väckarklocks-signal som låter som en telefon, jag har den dolda talangen att alltid lyckas drömma att det ringer i drömmen och väntar på att någon ska svara när det i själva verket är min väckarklocka som är i fullgång. Och när det ringt klart så ligger jag där och sover vidare.

Aa, det var väl dom tipsen ungefär.
Shit vilken nytta allihopa har av mig egentligen! Tack för att jag finns (tack mamma&pappa).

Kommentarer
Postat av: Yvonne

hahahahaha

2009-08-02 @ 19:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0