Tack till "I" för gästbloggningen vi aldrig fick

Somsagt, skulle jag ju inte vara hemma idag (är hemma nu), så därför anlitade jag "I" som skulle gästblogga, hon sa att hon skulle skriva MINST 15 inlägg.
Men jag ser inga 15 inlägg?
Jag ser inte ens 1?!
Så jag fick då ringa min kära kamrat och då PRESSA ut varför hon svek mig, er och bloggen itself.

Jag: Vad är din ursäkt?
I: Va?
Jag: Du skrev inte 15 inlägg i min blogg, inte ens 1 litet fjuttigt. Nu är det nästan (jag sa nästan) helt tomt i bloggen.
I: Jag försov mig
Jag: Jaha

Bra, då vet jag det. Nästa gång du ska ha hjälp med att bära kartonger, hämta böcker, ta foto så ska jag minsann också försova mig, bra då har vi bestämt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0