Jag har varit i Kroatien

Och jag har även tagit foto i Kroatien!



Super duper mysigt var där!
Vi var i en stad vid namn Medulin, där fanns både hamn och strand.
Kroatien är ju känd för sina vackra långa stränder och sin 40mils långa kust.
Vi hade turen att vi åkte dit under Juli månad för då var det karuseller m.m där.




Denna bilden är tagen i Venedig, Italien. Vi beställde en endagstripp till vackra Italien och fick
bl.a se Markusplatsen och suckarnas bro.



Jag vet att jag inte är en så jäkla skillad fotograf, dock är det för att jag bara tar foto med en vanlig kamera
med tanke på att jag har sålt min systemkamera. Och sen är det för att på en semester så bryr jag mig inte
så mycket.

Föresten: Nu hade jag tänkt länka till några bloggar härifrån min blogg.
Om ni skriver eran bloggadress och erat namn i en kommentar så kan jag länka till eran blogg.
Men då är kravet att antingen länka tillbaka och/eller följa med bloglovin.

(Dessa bilderna har jag tagit och det är copyright på dom. Copyright menas att det är förbjudet att ta mina bilder och sedan säga att det är dina. Om du vill låna en bild av mig så ska du ha mitt godkännande först, kommentera då en bild och säg varför och vilken bild du är intresserad av. Du måste acceptera att jag kan neka dig! Men om jag inte gör det så är det viktigt att du skriver källan till bilden, alltså min bloggadress www.galantklant.blogg.se under bilden, tydligt!)

Kommentarer
Postat av: Nadia

fan va fint! :o hur länge var du i kroatien? :)

2009-08-04 @ 19:54:06
URL: http://naadiias.blogg.se/
Postat av: Anonym

Behöver du ny bloggdesign? Kika in hos mig :)

2009-08-04 @ 22:35:34
Postat av: e l i n l e i j o n - gratis bloggdesigner, makeupartist, musik och bilder

Behöver du ny bloggdesign? Kika in hos mig :)

2009-08-04 @ 22:35:49
URL: http://elinlion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0