Det här med att Dessie fick "smaka på tårta"

Jag är fan på Dessies sida, har aldrig direkt gillat henne men hur omoget är det inte att söka uppmärksamhet genom det här, egentligen? Har sett på flera bloggar att dom har lagt upp videoinlägget och jag är inte sen med att kommentera "om det är så kul när andra får en tårta i fejjan måste det ju vara minst lika kul om du får en tårta i fejjan".
Det är min åsikt liksom, hej jag heter Linda och jag har en åsikt. Thats it!
Självklart menar jag inget illa och folk som säger att det gör allting bättre att det är Desiree Nilsson som fick den på sig - snälla, hon är 14. Hon får leva hur hon vill utan att riskera något sånthär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0