Svaren till frågestunden



Nu kommer alla svaren som till frågorna ni har ställt till mig. Det blev lite sent för jag har haft fullt upp!
Men här kommer det:

Var får du allt ifrån?
Jadu, bra fråga. Om du menar "humorn" (antagligen bara jag som tycker det är humor) så är det en medfödd talang.

Vad använder du för bild-program när du gjorde bilden t.ex "frågestund"?
Ibland använder jag mig av paint eller av ett online-bildprogram som heter www.pixlr.com, ungefär som photoshop!

Har du några husdjur?
En katt som heter Viggo, har haft ett antal katter och min första katt, Totte, skaffade vi 2007 och han blev överkörd för snart ett år sen (den 22 Augusti), jag saknar honom sjukt mycket!

Hur lång är du?
1.63cm

Hur mycket väger du?
42-44, det varierar, men oftast däremellan.

Har du färgat håret någongång?
Massvis.

Är du 94a eller 95a?
95a.

Vad har du för kamera?
En canon powershot A480 (tror jag, eller A460)

Vad har du för mobil?
Sony ericsson c905

Har du några syskon?
3 stycken - storasyskon bara. Sen har jag plastsyskon också (3stycken)

Hur många gånger har du varit utomlands?
Har varit i Danmark tusentals gånger, turkiet en gång, grekland en gång, kroatien två gånger, italien tre gånger, österrike två gånger, tyskland två gånger och slovenien 2 gånger.

Vad använder du för shampoo?
Vanligt, head and shoulders mjällshampoo, då blir mitt hår inte så himla torrt och det är lättare och platta. (dock har jag inte mjäll)

Vem är din idol?
Har ingen direkt idol, lyssnar på alla möjliga.

Vad tycker du om Kissies blogg?
Läste den ofta innan, tycker väl den är helt okej. Dock har hon börjat härma Dessie mer nu på senaste tiden så det börjar bara bli jobbigt. Men det är starkt av henne att bara fortsätta sitt race och skita i allas kommentarer. Om så många hade tyckt illa om mig hade jag lagt mig ner och dött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0