Bitterfittan talar

Nu får ni ursäkta mig, men jag har aldrig varit något fan av Michael Jackson.
Men tyckte såklart det var synd att han dog och yada yada.
Så jag gick in på youtube för att lyssna på en av hans låtar, Billie Jean, och då såg jag en kommentar
och där stod det: "R.I.P MJ - The king of pop. I hope u will finally rest in peace."

Men - där rycker jag in! Jag tycker inte det är att vila i frid när man inte ens får ha ens egen hjärna ifred?
Michael Jackson är/var också en människa och människor dör. Det bara händer.
Han är död och vi kan inte få honom att leva igen så varför kan inte folk bara låta han ha sina kroppsdelar/hjärna ifred, och speciellt inte när man är död. (eller ja, man kanske inte vill att folk ska ta ens hjärna när man lever heller, men är man död så är man)

Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Håller med dig! =)

2009-08-04 @ 16:38:02
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0